Friday, April 17, 2009

lemahnye...

saya rasa sangat lemah ari ni..rasa sangat tak sihat..asyik batuk-batuk,running nose,mata dah rasa macam panas-panas sket..tapi saya malas nak pegi jumpe doctor..saya malas nak amik ubat demam kat klinik sebab saya tau nanti saya takkan makan ubat-ubat tu sebab saya memang tak suka makan ubat..dulu-dulu kalau saya kene makan ubat kan,sampai bole termuntah-muntah..isskk,teruk betul..tapi since pregnant ni saya memang memaksa diri sendiri memakan ubat-ubat yang essential for pregnant lady yang gynae saya prescribe sebab saya nak baby saya n saya sendiri sihat.tadi pagi saya pegi keje macam biasa pastu sekarang saya dah berehat-rehat kat umah (hehehe..ni la kelebihan orang-orang in marketing field)..

dah lama rasanya saya tak update blog kan..last week (8th apr -11th apr 09) saya pergi bercuti-cuti malaysia ke langkawi bersama-sama family tercinta..nantila saya update pasal langkawi trip tu ye..rasa malas nak update sekarang..

malam semalam saya pergi menonton wayang bersama encik azlan..movie ni dah lapuk dah saya rasa,saya rasa semua orang dah pergi menonton..tapi baru semalam saya dan encik azlan berkesempatan untuk menonton..hehehe..tapi apa-apa pon,saya rasa movie ini besttt..we really enjoyed our movie-out-nite ni..cool la action n stunt dalam movie ni..semue fast n furious saya dah tonton..heheh (sebenarnya saya rasa macam kelakar bile menggunakan perkataan tonton atau menonton,macam baku sangat)..

oohh ya..semalam saya shopping baju baby lagi..argghhh,dah banyak sangat baju baby yang saya beli..saya kene stop membeli untuk masa sekarang ini..tapi susah nak stop shopping baju baby sebab baju baby girl semuanya sangat cute n adorable..saya tak boleh menahan diri...

sekarang saya saya perlu berehat..air hidung dah meleleh-leleh ni dan badan dah rasa seram sejuk..will update more later..

No comments:

Post a Comment