Saturday, April 18, 2009

cuti-cuti malaysia

last week on 8th apr 09 till 12th apr 09, saya dan keluarga saya pergi bercuti-cuti malaysia ke pulau langkawi...yeayy..yg plg2 best ialah satu family dapat kumpul...ada ayah,mak,saya,encik azlan,angah,uda,eammy,am,iwan.so altogether there were 9 of us.happy sgt...ade lagi part yg best ni, family vacation ini fully sponsored by ayah..hehehe...sayang ayah..saya yang perut dah sarat barat ( dah 30weeks) ni pon bukan main happyla berjalan sakan di pulau langkawi.we had a blast in langkawi,bukan senang nak kumpul semua orang untuk pergi holiday ni..semua orang sebok kejela,busy ngan classes n exam but at dis time we managed to gather all..saya tak kesahla pegi mana-mana pon asalkan dapat spent quality time with my family is good enough for me..saya macam malas nak tulis panjang-panjang so tengok-tengok gambar je la ehh..


kat lcct..ada 3 orang chauffeur yang baik hati untuk menghantar kitorang ke lcct di pagi hari..thanks to alia,anuar n gina for sending us to the airport (on 8th apr) n fetched us from the airport then send us home (on 12th apr) k..clap clap clap..u guys are really nice n sweet (hehehe...tapi alia tu sebenarnye nak amik hati future FIL n MIL tu.gurau-gurau je ni..jangan nangis tau...)

kat lcct di pagi hari


bird's eye view of langkawi..


i wonder what was that..


yeayy..dah sampai langkawi..


mmm..mana driver tak sampai-sampai lagi ni..


saya,encik azlan dan eammy bersama burung helang..


saya dan kami semua (mak ayah,encik azlan dan adik-adik) bersama burung helang..


amboii..bersuka ria ye encik azlan dan am tu..


amboi amboiii..bersuka ria ya encik azlan dan adik-adik iparnya di swimming pool..


ayah tengah pilih ikan for our dinner..saya tukang sebok-sebok je..hehehhe..


saya dan encik azlan tengah tunggu makanan sampai..dahla hujan,sejuk-sejuk ni jadik lapar sangat..


nyum nyum..menikmati our 1st dinner in langkawi..


tengah tunggu driver sampai nak pegi pusing-pusing langkawi..


hahaha..kat kedai rastafarian so kene berlakon jadik rastafarian jap..


banyak sangat shopping chocolate kat idaman suri ni..


shopping pinggan mangkuk lak..


on the way nak pegi fishing..


ayah paling suka dapat fishing..encik azlan dah siap bukak baju tu..


kucing ni pon temankan kitorang fishing tau..dia pon dapat habuan juga..


jalan-jalan kat pantai chenang..


saya dan encik azlan..


breakfast beria-ia ni sebab jap lagi nak naik bot for our next fishing trip..


bersiap-sedia untuk memulakan sesi memancing ikan di pulau langkawi..


memulakan perjalanan ke meeting point untuk berjumpa dengan abang bot..


saya dan encik azlan lagi..view dari belakang ni..


saya dan kami di meeting point tengah tunggu bot sampai..


encik azlan dan eammy dah dapat ikan..kerapu tu tak tahan ok..


fishing rod dari atas bot..


kat pulau lang tengah..banyak helang kat sini..


malam-malam bole nampak bunga api dari chalet yang kitorang duduk tu sebab ade pesta air kat pantai chenang..kewl kan..before bunga api tu ade konsert artis-artis sempena pesta air langkawi..kitorang bole dengar suara mawi,ella,jamal abdillah,awie,atilia,n banyak lagi la masa lepak-lepak tepi laut tu..


membakar ikan hasil tangkapan di tepi laut di pantai chenang..


tengah tunggu nak naik cable car..


view dari dalam cable car..


saya dan kami di atas gunung mat chinchang..


dalam cable car..


No comments:

Post a Comment