Saturday, April 25, 2009

apa ada pada nama..

ditag oleh afni..

Nama-nama timangan anda :
1) along - mak,ayah,adik-adik panggil
2) nora - atok,nenek,pakcik,makcik,sedara mara saya panggil
3) shikeen - kawan-kawan, officemate panggil camni
4) shie -schoolmate mase kat stf dulu panggil,name created by one of my senior..
5) bie - hehehe..yang ni encik azlan yang panggil saya camni..


Anda seorang yang :
1) kuat makan..lagi-lagila time pregnant ni,nafsu makan terlampaula kuat..
2) tak suka iron baju..arrgghhhhhh..tension..memang tak suka..malas iron baju..huarrgghh..
3) pelupa..saya memang pelupa..cepat lupa..lagi-lagila time pregnant ni..
4) cepat maafkan orang n bukan pendendam..
5) degil pon ye jugak..
6) suka tengok cite seram / hantu..syokk..tapi since pregnant ni kene kurangkan sket aktiviti ni..


Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda:

1. mak dan ayah saya - tak terdescribenya kenapa diorg terlalu istimewa...
2. encik azlan - sebab dia husband saya n daddy-to-be to my baby-to-be..
3. adik-adik saya yang 5 orang tu - ishh..takda benda-benda lain yang bole ganti diorg ni..they are too special to me..


Lagu kesukaan anda :
banyak sangat ni..


Makanan kesukaan anda :
alamak,banyak sangat ni..tak larat nak tulis..


Warna kesukaan anda :
black,white,red..


Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :
car key,wallet,handphone..


Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa :
masa balik dari langkawi hari tu...about an hour lepas turun dari flight..


Saya nak tag...
sapa-sapa yang rasa nak buat,silala buat ya..

5 comments:

  1. nangis??sian dia...br blk pon nangis2??

    ReplyDelete
  2. babe,ko ada jumpa tak blog yang jual kain untuk cover masa kita BF?..ala2 mcm apron..aku ada jumpa last week..ingat nak beli,tapi skang aku tatau website mana..penat dah aku bloghoping dari tadi cari blog tu..

    ReplyDelete
  3. mm..ade jumpe b4 ni tp dah tak ingat dahla..nanti aku try cari2kan k..

    ReplyDelete
  4. ok dah jumpa kat kedai chomel..dah order dah..rm30 je satu..murah gile..ko taknak beli ke?heheh..aku ni malu sket orangnya..org bf pun aku malu nak tgk boobs dia..inikan nak tunjuk aku nye nanti..hahahah

    ReplyDelete
  5. waahh..dah beli?bagus bagus..aku pon pemalu gak orangye nih..heheheh..aku nak beli gak satu nanti..

    ReplyDelete