Tuesday, March 24, 2009

jatuh!!

semalam saya terjatuh terduduk kat toilet..saya tak rasa sakit sangat cuma macam senak perut sket n takde bleeding tapi saya sangat terperanjat masa terjatuh tu n takut sangat kalau ada apa-apa terjadi kat baby.tersangatla risaunya..saya takut sangat sebab teringat drama-drama yang selalu tengok kat tv,kalau orang pregnant jatuh kat toilet ke kat tangga ke,mesti berdarah-darah banyak pastu naik ambulance pegi hospital pastu gugur..uwaaa...saya takuttttt...encik azlan cepat-cepat call my gynae,dr liu n tanya what should we do..dr liu advised untuk encik azlan bawak saya untuk berjumpa beliau so that dia boleh scan and check if there is any problem with my baby..luckily,after scan,dr liu confirm memang my baby is ok..no internal bleeding or whatsoever..syukur alhamdulillah..saya rasa lega..dr liu nasihatkan saya untuk lebih berhati-hati..gegaran yang kuat boleh mendatangkan kesan yang amat buruk,samada baby akan meninggal di dalam perut ataupun saya juga akan meninggal bersama baby..astaghfirullah,saya harus lebih berhati-hati selepas ini..

**27weeks n 1 day pregnant

5 comments:

  1. HAH???JATUH??jgn memain cik nora,nasib baik xde pape...Alhamdulilah...

    ReplyDelete
  2. me kenal aifa masa kt Kolej Mara Banting.. dia dh kawen ke?? hehehe... anyway, my house kt Batu Berendam.. akhirnya i jumpe gak org dr melaka yg berblogging.. hehehe..

    BTW, next time be extra careful dear.. Seram i dgr org preggy ni jatuh tau [ n i masa preggy pun pernah accident, alhamdulillah xde ape2 ]

    ReplyDelete
  3. oo..sama2 kat banting dulu eh..aifa belum kawen lagi..yela kan,jumpa gak org melaka yg berblogging..ni pon baru je nak start berjinak-jinak nak berblogging..insya allah,i will try to be more careful ok..luckily tak jadi pape kat jade time accident tu..

    ReplyDelete
  4. next time u need to be more extra careful so dat things like dis wouldnt happened again o..

    i cant want to be mummy eammy ok.
    :P

    ReplyDelete
  5. thanx to all 4 d concern..will be more extra careful next time..

    ReplyDelete