Friday, March 13, 2009

..6 bulan..


macam tak percaya je..hari ni kandungan saya berusia 6 bulan..besar kan perut saya?saya makan banyak sgt..tapi nak buat camne ek,dari before pregnant pon saya memang suka makan..berat saya dah naik 10 kg..ishh..agak banyak naik tu..last few days saya pergi routine antenatal check up.gynae saya, dr liu scan perut saya dan bagitau yang baby looks fine and weight about 930gram.dr liu pon cakap yang my condition is good cuma dr liu cakap saya kena control sket makan..hehehe..can i?mmm..i wonder mane pegi lg 9.7kg berat yang saya dah tambah tu eh?paha?lengan?betis?pipi?tak kesahla kat mana2 pon,yang paling penting saya berharap agar saya dan baby akan sihat dan selamat...

oohh..saya belum bagitahu ya?dari kandungan saya berusia 4 bulan,dr liu informed that my baby is girl ('',) tapi sebenarnya saya dan encik azlan tak kesah pon boy or girl as long as the baby is healthy..

No comments:

Post a Comment