Friday, September 11, 2009

promosi ramadhan @ chili peppers

ye saya tau dah nak dekat raya,memang saya dah terlambat nak promote ni tapi takpe,lepas bulan ramadhan pon still bole datang makan di chili peppers..kalaula sesiapa yang berada berhampiran putrajaya atau pon memang saje2 nak jalan ke putrajaya,silala singgah berbuka di chili peppers (restoran ini kepunyaan ayah saya a.k.a atok baby ayra yang baru dibuka pada bulan july 2009-masa saya masih dalam pantang)..sesiapa yg dtg n bawak print out poster kat atas ni akan dpt 10% discount tau..mehla try dtg mkn sini..all food gerenti sedap =)


set nasi dan sup special


tempe n tahu goreng special


nasi ambang.our speciality =) kami kan orang jawa johor..hehe.. do come and try dis meal..


nasi goreng chili peppers


set nasi ayam chili peppers.sedap tau!


set asam pedas johor chili peppers.memang sedap..


mee bandung chili peppers


set ayam masak lemak cekor.ni pon our speciality..makanan org jawa=)..come over to try dis..mmg takleh jumpe kat tempat lain tau..


selain dari food kat atas ni,banyak lagi menu lain..chili peppers pon ade minuman special, sirap bandung ais krim soda..chili peppers pon ade service home delivery(area putrajaya) n catering juga..

come to chili peppers and try our food!!

5 comments:

  1. terliur aku tgk..insya nanti2 aku sam pai

    ReplyDelete
  2. awwww... cam best jer! my husband & i dah la suka gi try2 tempat baru ni. hehe. btw, HELLO from me! was bloghopping n found urs. kalo i gi gath hari tu sure kita kenal2 kan. oh well, i'll link u up okay? hope u don't mind. :)

    ReplyDelete
  3. Waahh Shie.. 1st time aku menjenguk ke blog ko ni.. isskkk, sodapnyaaa nasi ambang tuuu!! dah 4 tahun aku tak makan tau.. huhu

    by the way, baby Ayra sangat comeyy!! ^^

    ~ sarroung

    ReplyDelete
  4. hehe..silela dtg ke chili peppers ya!bole mkn nasi ambang =)

    ReplyDelete