Wednesday, August 26, 2009

breastfeed dan rindu

my first attempt to bf ayra..muka sangat bersungguh ni..akhirnya berjaya juga..alhamdulillah..


saya sangat bersyukur kerana masih mampu dan berjaya exclusively breastfeeding baby saya sehingga ke hari ini (walaupon baru 2months..walaupon dgn berbagai komen dan suara-suara negatif dari orang2 yg kurang memahami seperti manela cukup susu t*t*k,kene bg susu tin jugak,susu t*t*k simpan lama2 dlm fridge manela elok,baby taknak minum punye..etc..namun saya gagahkan hati dan akhirnya orang2 pon mula memahami..alhamdulillah..

saya rasa rindu sangat baby saya..saya nak balik rumah skrg juga!!saya nak breast feed dia skrg..rindu tgk muka baby time dia bf,tengok muke dia kenyang lepas bf,muka dia senyum2 sambil bf,senyum2 happy lepas bf..rindu tgk baby ckp2 kuar bunyik (in her own baby language..hehe..).rindu tgk muka baby happy2 tgk tv n baca buku..rinduuuuunye..nak balik sekarang jugak..bye..

1 comment: