Friday, May 22, 2009

hen nite..

last saturday,kawan-kawan saya telah mengadakan hen nite yg special untuk kawan kami yang special iaitu cik gerek (farrah aini) yg bakal berkahwin pada 30th may 09 ini..really sorry my dear gerek for not attending your hen nite..seriously mmg tak sehat malam tu..berkobar-kobar tau ptg tu gerak dari melaka n sampai umah my parents kat putrajaya dgn harapan boleh attend your hen nite mlm tu..tapi kaki sangat sakit n badan rasa sangat tak sehat..maklumla,dah sarat barat kan..dah 8 bulan..



inilah cik gerek si bakal pengantin..wishing u all d best..muahh..


hehe..tetibe plak saya teringat zaman-zaman hen nite saya dulu..ni masa bujang-bujang dulu...thanks a lot my dear frenssss for throwing a great hen nite for me last year...siap ade stripper tu..hehehe..pasni saya dah jadik mak orang,dah tak sempat nak berparty2 begini lagi ...silalah lihat-lihat gambar kat bawah..


us @ pacific regency suite..


me n my bestie ever..


us @ luna


us @ luna again



me n cik gerek n kl tower right behind us..

2 comments:

  1. missnya nak ber'hen nite kan..skang ni mcm party is over je untuk aku..pas dah ada baby..mb lagila takleh nak kuar midnite pun..huehuehu

    ReplyDelete
  2. kan kan..pasni mesti dah susah sket nak kuar..apatah lagi kuar mlm kan..nak dating ngan husband pon mesti susah sket..tapi takpe,semuenye ade hikmah tu..

    ReplyDelete