Monday, February 23, 2009

picnic @ p.d part 1

saya pergi berpiknik di p.d pada hari sabtu yg lalu..ooh,sungguh seronok =) dah lama sgt tidak berpiknik..seronok dapat berjumpa kawan-kawan yang dah lama tidak berjumpa dan menghabiskan masa bersama encik azlan pada masa yang sama.

saya dan encik azlan bertolak dari melaka lebih kurang pada pukul 4 ptg dan sampai di p.d pada pukul 6 ptg..kawan-kawan saya dari k.l juga tiba pada masa yang sama..lewat kan kami memulakan sesi berpiknik kami..kami sungguh gembira berpiknik walaupun hujan turun dgn renyai-renyai...kami sangat enjoy dgn makanan yang dimasak oleh cik roserq..enak sungguh meehoon singapore dan egg sandwich hasil air tangan beliau..hehhehe..thanks to you my dear roserq..










seronoknya saya dapat berjumpa kawan-kawan..bukan mudah untuk saya sentiasa mengikuti segala aktiviti yang diadakan oleh kawan-kawan semua memandangkan saya di di bandaraya bersejarah,mereka di ibukota dan luar negara..ini adalah hari yang gembira

No comments:

Post a Comment